onsdag 2. november 2011

Jeg er smart jooo..... :D


Herregud jeg fikk en A på Kunstfilosofi eksamen :O Hadde jeg aldri trodd, jeg følte det gikk bra liksom for jeg hadde lest mye og jeg svarte bra på alle spørsmålene, men jeg hadde ikke forventet at det gikk så bra. ÅÅÅ nå er jeg så glad første A'en i mitt liv :D Da fikk jeg enda mer motivasjon til å gjøre det bra i det nye faget og, selv om det er mye vanskeligere virker det som, glad vi har hjemmeeksamen liksom.
Trengte denne selvtillit boosten altså, alltid følt meg så dum...men nå har jeg bevisst at jeg kan hvis jeg vil :D HURRA

Fikk og mer motivasjon til å klare slankingen, ikke vært så flink i det siste, ikke lagt på meg igjen men har ikke vært så nøye med hva jeg spiser, ikke så lett når typen lager så god mat hehe <3 Men det som teller er at jeg ikke har lagt på meg og det tror jeg er pga at jeg har gått mye og sånn skal det fortsette, tenkte jeg skulle prøve ut treningssenteret på skolen det hadde hjulpet mye! Også må jeg skrive ned en bedre plan på hvordan jeg skal trene, prøve å begynne med yoga igjen også se åssen det går, hvis det er plass i den lille stua her da :P får satse på det, yoga er jo en så fin treningsform da, det og Zumba tenkte jeg skulle kjøpe meg en Zumba dvd og ;D er så mye jeg har lyst til å prøøøve, både karate og kick boksing og :D det hadde hvertfall vært gøy og det er bra trening, pluss at da kan jeg forsvare meg selv og andre...

Dagens filmtips: For den som liker grøssere så er Insidious http://www.imdb.com/title/tt1591095/ en bra film :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar