tirsdag 8. november 2011

huff.....

HUFF nei nå må jeg skjerpe meg assa, har ikke vært så flink i det siste! Har ikke lagt på meg igjen ihvertfall, men jeg har heller ikke vært noe flink med trening eller kosthold, går jo tur hver dag omtrent, men kostholdet blir ikke så balansert slik jeg ønsker. Den ene dagen spiser jeg nesten ingen ting og den andre dagen spiser jeg masse rart, ikke så veldig usunt, men usunt nok for den som slanker seg.
Har ihvertfall holdt meg unna godteri og is da, det er jo noe, savner det ikke engang. Bare jeg tenker på det føler jeg mer feit og har lyst til å kaste opp :P
Så holder meg ihvertfall unna det verste, men jeg trenger fremgang så jeg må bli flinkere til å holde meg til planen og jeg må være flinkere til å gå planlagte turer og lengre + at jeg må benytte meg av det trenings tilbudet på skolen som er gratis :D

Veier alt for mye nå og hater å se meg selv i speilet, kan ikke bruke klær jeg liker engang for seg feit ut i alt. Jeg må skjerpe meg for vil ikke leve sånn her resten av livet. Jeg vil ha bedre selvtillit så jeg tørr mer, så dette må jeg klare... :D Jeg kan klare mye bare jeg setter meg inn for det, må programmere hjernen til å ville klare det, slik jeg gjorde med kunstfilosofi eksamen.

Ønsk meg lykke til da :)
Underholdningstips: The secret circle, en veldig spennende serie om hekser. Hvis en liker sånt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar