fredag 2. mars 2012

Eksamens stress !!!!!

Er ikke så lett å gå ned i vekt under eksamens tiden :S spesielt en eksamen jeg allerede har strøket på før. Leser og leser, men stoffet vil liksom ikke sitte. Trener fortsatt yoga hjemme da, men det blir liksom ikke nok og jeg trenger å gå ned masse. Vurderer å melde meg inn i treningssenteret ved tog stasjonen, er billig og det er fint der, men det er også mange folk der og den sosiale angsten hjelper ikke. Skulle hatt noen å trene sammen med kanskje.....:P Må bli flinkere til å lage sunn mat også, vegetar kokeboka mi står klar på kjøkkenet den ;)

Ellers så prøver jeg å tenke ut åssen bilder jeg skalta til arbeidskravet og håper modellen min ikke backer ut da :P og jeg håper læreren syns bildene ikke er altfor teite, kanskje jeg legger de ut da jeg er ferdig :P Får satse på at de blir bra og jeg får godkjent så jeg kan ta eksamen :)

Håper så inderlig dette året ikke blir helt bortkastet hvis verden skulle gått under i desember..... sommern blir sikkert fin, gleder meg :D

2 kommentarer: