fredag 10. februar 2012

Lenge siden....

Lenge siden jeg har skrevet nå, men har liksom ikke hatt noe bra ¨skrive og er flau fordi jeg ikke har vært så flink som jeg absolutt skulle ha vært. Mistet motivasjonen veldig, mye pga at jeg leste at 90% av de som går ned i vekt går opp igjen etter tid. SÅ driver faktisk å vurderer å ta en sånn operasjon på magesekken. Det er en mye enklere og effektiv løsning, kanskje varig og.....
Men til jeg har penger og tid til å ta en slik operasjon så skal jeg prøve å leve sunt. Begynt å trene Yoga fora tven, det er gøy :) Får da litt trening da, men må være flinkere å komme meg ut på tur for ingen ting er sunnere enn å trene i frisk luft. SÅ skal da prøve litt ihvertfall, også må jeg gjøre noe med den sinnsyke latskapen min, er ikke normalt å ikke orke noen ting :P That was it I confesed :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar