søndag 1. april 2012

Fremtiden.....




Jeg tenker mye på fremtiden og hva som kommer til å skje. Kommer jeg til å få meg en jobb eller blir jeg også avhengig av nav? Det er min største frykt, vil være til nytte og jobbe med noe, spesielt noe jeg liker da. Vil ALDRI bli avhengig av NAV.....

Er ikke sikker på hva jeg kan få jobb som etter utdanninga heller da, og vet ikke helt hva jeg vil jobbe med. Tenker på filmanmelder, men de er det jo så mange av da og jeg er ikke akkurat den flinkeste til å skrive heller. Også har jeg en ganske spesiell film smak da og har en tendens til å være ganske objektiv :P
Har veldig lyst til å være til nytte for samfunnet og, hjelpe folk eller dyr. Helst dyr siden jeg ikke er noen "people person" akkurat. Hadde hatt lyst til å reise og, reise et sted å hjelpe til, men er jo så sjenert så vet liksom ikke åssen jeg skal få det til :P

Kanskje jeg skal bli fotograf eller forfatter :P Har jo veldig til å skrive en bok da og har masse av ideer osv.... fantasi har jeg masse av og.... får vel bare se hva fremtiden bringer tenker jeg :)
For alt det vi vet så går kanskje verden under i Desember? Håper ikke det da :)
Vil jo se hva som skjer i fremtiden og hvordan verden utvikler seg....og hvordan jeg utvikler meg, kanskje jeg blir skikkelig utadvendt osv :D får satse på det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar