lørdag 5. mai 2012

På'n igjen :D

Da har jeg endelig begynt å trene igjen :D det var vel i fjor ell noe jeg sa jeg skulle være skikkelig flink og gå ned masse kg, men som vanlig ble det vist ikke noe av. Var veldig flink i begynnelsen og gikk ned 4 kg ell noe, men så mista jeg motivasjonen pga lite energi og mye skole + litt dårlig form. Men nå etter jeg har overlevd en helvetes uke med 2 arbeidskrav og en hjemmeeksamen samtidig, har jeg skjønt at jeg kan klare alt bare jeg setter meg ordentlig inn for det :D Så i dag har jeg da begynt å trene igjen endelig :D og det var digg selv om jeg ble veldig sliten og svett da, som egentlig ikke var meningen. Skulle bare rusle meg en tur. Men så ente det med at jeg måtte løpe hjem i oppover bakke for jeg måtte på do. Og det eneste jeg tenkte var fy f det her må jeg gjøre oftere for da kommer jeg nok i form :D Lagt om kostholdet har jeg egentlig gjort for lenge siden, med godteri bare 1 gang i uken hvis jeg har lyst på da. Jeg har også tenkt til å trene Yoga og Aerobic oftere, da kan det hende jeg kommer i bedre form til høsten igjen. Say goodbye to laziness..... Ellers så er alt bra, kjærligheten blomstrer osv...Skolen går bra også selv om jeg hadde veldig lyst til å gi opp da jeg hadde den helvettesuken, var nesten så jeg sa opp det ene emnet, men jeg ombestemte meg heldigvis og vi fikk faktisk arbeidskravet godkjent :D Oh og ja kjøpte meg en dødskul buddha statue til å ha i vinduet :D nå ønsker jeg meg en ekstra bokhylle for å ha i stua + et maleri over tven :D

2 kommentarer:

  1. Flinkaaaa :))
    Godt å kunne fokusere på noe annet enn skole og eksamensstress!

    SvarSlett