lørdag 25. august 2012

Klar... ferdig... GÅ

Da har jeg begynt på min nye livsstil, har ikke begynt på kurs enda for det begynner i slutten av September. Men jeg har meldt meg inn i spenst i lillehammer der de også holder kurset. Dette kurset er ikke easy life for det hadde de slutta med, men de hadde noe annet som var nesten det samme bare billigere og det het Diet. Der begynner de også med pulver for å rense kroppen for så å begynne å spise sunne og næringsrike måltider senere samt trening 3 ganger i uka, ihvertfall i begynnelsen.

Jeg startet med treningen på Fredag, der jeg fikk trenings veiledning og jeg fikk målt kondisjon og fettprosent i kroppen og alt mulig...Jeg hadde faktisk ganske god kondisjon i forhold til vekt osv, og det var jo bra. Men jeg hadde for mye fett og for høy BMI og lå i en høyrisiko gruppe for Diabetes og hjerte- og karsykdommer hvis jeg ikke gjorde noe med det nå. Og det er jo nettopp deg jeg skal.

Fikk også vite at for å nå trivselsvekten min så må jeg gå ned 44 kg, det høres kanskje ekstremt ut, men må man så må man :P Og jeg SKAL, ikke bare for utseende skyld men også helsa :D

PÅ trenings veiledningen fikk jeg også et treningsprogram egnet spesielt for meg, som veilederen lagde ut ifra min kondis og styrke, dette skal jeg jobbe med i noen uker framover, samt gruppe timer... Nå på Mandag skal jeg på Bodypump og det blir GØY :D Jeg skal klare dette...Jeg hadde faktisk bra med muskelmasse og da, så jeg var ingen svekling ihvertfall :P

Skal legge ut start vekt og mål osv på Mandag :D gleder meg til å begynne og håper folk støtter meg og gir meg motivasjon da :)

2 kommentarer: