søndag 15. juli 2012

Ferie...

Har hatt ferie en stund nå, siden 12. Juni og den varer helt til September. Synes det er alt alt alt for lenge, ihvertfall når jeg ikke har så mye å finne på. Skulle hatt bil....
Men men den tid kommer, nå går hverdagen i å spille pc spill sammen med typen (så romantisk), det er moro men blir litt rastløs av å sitte stille i lengre perioder :P Skulle ønske jeg hadde penger til å dra ut på ting og ikke bare sitte hjemme, men det er da også mye moro man kan gjøre hjemme også. Prøver da å trene som vanlig, går litt treigt da jeg ikke har noe faste rutiner, men jeg prøver da. Spiser sunt gjør jeg også, med unntak av Kino turer og feiringer :)

Prøvd noe nytt som jeg lærte om på youtube faktisk, og det var hvordan jeg skal lage en sunn og "god" smoothie som er bra for kroppen og som gir deg masse energi og vitaminer. Drikker den om morran :)

Her er oppskriften:

3,25 dl vann
1 salathode, velge salat type selv :)
1 neve med spinat
4 stenger med selleri
1 eple
1 pære
1 banan
1/2 sitron, saften bare ikke hel sitron.

Blendes i blender eller noe lignende, og man kan godt bytte på ting ta i andre grønnsaker som man liker osv, men ikke ta i mer frukt fordi sukkerinnholdet må ikke bli for høyt :) Det er også veldig bra for huden :) Her er en link til siden der oppskriften er på: http://www.kimberlysnyder.net/blog/the-beauty-detox-solution/

Sånn ser den ut:

Ellers i ferien så har jeg hatt besøk, først av Lillemor det vi grilla og skravla og hadde det hyggelig. Så hadde jeg jente kveld med Ingvild, Silje og Malene mine 3 trofaste venner :P Vi grilla, skravla og drakk litt vin både med og uten alkohol, og det var hyggelig.
Fikk også verdens kuleste grytekluter også :D


SÅ jeg har funnet ut at det går an å kose seg i ferien som fattig student og, man må bare gjøre det beste ut av det man har hehe :D

Neste gang jeg blogger nå kommer til å bli om Easy Life kurset, trening og kosthold :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar