lørdag 22. september 2012

Venter i spenning :)

Det kurset jeg skulle begynne på i slutten av September har blitt utsatt til begynnelsen av Oktober, men det gjør egentlig ikke noe. Gleder meg uansett, og vedder på at jeg kommer til å gå ned mye rasker da jeg har begynt på det. Siden jeg da får hjelp til en varig kosthold endring, noe som kommer godt med da man skal gå ned mange kg og forhåpentligvis bli der. Vil ikke legge på meg igjen slik som før...

Har satt meg noen mål til Jul da, som skal hjelpe på motivasjonen. Jeg har satt som mål å gå ned så jeg veier akkurat 100kg eller under, det vil si at jeg må gå ned 17 kg. Har kjøpt meg en kjole som jeg skal komme inn i til da som jeg skal ha på julekvelden :D den er fin... Har også satt meg som mål at jeg skal bli sterkere og få en litt bedre kondis ihvertfall, også har jeg som mål og stå på alle eksemene mine.Så da er det bare å stå på :)Har også som mål til å bli flinkere til å lage sunn mat og handle økonomisk, men sunt hvis det går an for sunn mat er dyrt....(det burde dem gjøre noe med hvis dem vil at folk ikke skal bli noe tjukkere :P )

Ellers så er alt bra, har veldig lyst til å skrive en bok, for har så mye inne i hodet som jeg bare må få ut. Men vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det, siden jeg ikke akkurat er så flink til å skrive. Er ikke noen skribent for å si det sånn, men skader da ikke å prøve :D tenkt om jeg får det utgitt det hadde vært gøy det.

Og BTW vet at jeg ikke har så mange lesere, men skriver dette mest for meg selv, men hvis du har lyst til å følge meg og gi meg litt trenings motivasjon så hadde det vært hyggelig ihvertfall :D

Dette var da dagens oppdatering, følg med følg med og se om jeg klarer å gå ned 17 kg til JUL :D wish me luck aie?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar