lørdag 3. desember 2011

Faen blir av motivasjonen da????

Æsj mista litt av motivasjonen, men det kom jo ikke som en overraskelse akkurat da :S Jeg er og forblir lat og feit, men men..... vil jo gjerne klare det, men hver gang jeg sier nei nå skal jeg skjerpe meg så skjer det liksom ikke noe... vært litt flink da med ¨å gå tur og ifølge vekta har jeg gått ned 6 kg, men vil gjerne gå ned mer liksom... men er så mye som kommer opp og føler jeg ikke har tid eller penger til å gå ordentlig inn for det liksom, men nå som jeg har flytta til et nytt sted blir det kanskje lettere. Siden jeg da har et stykke å gå ned til toget og at jeg har plass i stua til å trene yogaen min liksom :D og det er jo bra for jeg likte veldig den yoga videoen jeg hadde, gjorde så jeg ble både sterkere og mykere og det likte jeg... så nå er det bare å gjenstå å se da om jeg kan virkelig skjerpe meg og faktisk klarer å bli tynn og fortsette å være der. VIl ikke være en typisk jojo slanker lenger, vil klare det. Vil ha kule før og etter bilder og vil virkelig se og føle en stor forskjell liksom.

Føler jeg bare skriver masse random nå men har liksom så mye å få ut på engang :P glemmer litt punktummer osv hehe ....

og ja har flytta nå da, kommer til å legge ut endel bilder etterhvert kanskje, bare for å brife om det nye stedet vårt til folk som egentlig ikke bryr seg så veldig hehe ;) men er ihvertfall lykkelig da, men verdens fineste samboer i verdens fineste leilighet hihi :D lucky me sier nå jeg :D

og ja beltet mitt passer bedre nå da, det er jo litt positivt da selv om jeg ikke har vært så flink i det siste :P

OG filmtips: 50/50 veldig bra film, litt trist men også morsom :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar