søndag 13. mai 2012

One Week

Gått ned 4 kg siden jeg startet med treningen igjen osv, og håper det fortsetter slik. Eneste jeg har gjort er å gå tur, riktig nok i oppoverbakke som gir ekstra bra trening. I helga har jeg ikke vært så flink, spesielt med kostholdet, men det er fordi jeg har vært heme at a mor og 'n far og blitt bortskjemt (føler meg som den snylter når jeg er hjemme :P). Har også vært flink til å hjelpe dem med å rydde i garasjen da, er jo litt trening det og :D Det var litt av denne uken...


Også er det ca. en uke til Dublin tur :D gleder meg så sinnsykt, må bare ha en hjemmeeksamen og så reiser vi til Dublin den 22. Blir så fuckings bra å få reise litt, gjør det så sjeldent :P SKal ta masse proffe bilder jeg kan legge ut :P


I Dublin skal vi på voks museum, rainforest golf, dublin zoo og castle og masse masse mer moro siden vi har kjøpt 6 dagers passet :D som gjør at vi kommer gratis inn på nesten alt av kult å gjør i dublin i 6 dager :D gleder meg

Men over til andre ting....
En ting jeg har tenkt på å gjøre lenge er å skrive en topp 10 liste over favoritt filmer (siden jeg da studerer film), lå å tenkte på det i senga i går før jeg sovna :P men er så vanskelig å plukke ut, ihvertfall topp 3, usikker på hvilke rekkefølge de burde være i, vel her er de.....


10. Clockwork Orange

9. The Shining

8. Jurassic Park

7. The Godfather

5. Nighmare before Christmas

4. Pulp Fiction

3. 28 days later

2. Fight Club

1. Donnie Darko

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar