lørdag 30. juni 2012

Easy Life

Siden jeg sliter med å gå ned i vekt, skal jeg få hjelp av min kjære Farmor med det økonomiske slik at jeg endelig kan gå ned og holde meg der. Jeg skal begynne på et kurs som heter Easy Life (http://www.easylife.no/), og det er ganske dyrt så derfor skal jeg få 1000 kr i mnd av min farmor for å betale for dette. Kurset varer i 14 mnd og begynner i September i år. Gleder meg skikkelig.... Fordi jeg vet det funker, kjenner mange som har hatt stor nytte av dette kurset. Tanten min for eksempel går på det og har gått ned 14 kg allerede, var hun som anbefalte det og ordnet med penger fra farmor osv :D Da jeg var i Sandfjord der tanta mi bor, var jeg med hun på trening, både Spinning og Funwalk og det var slitsomt men moro, var ikke så skummelt å trene der heller :D Jeg syns det faktisk er moro å trene, hvertdall etter treningen for da føler man seg så mye bedre.

Selv om kurset begynner i September har jeg allerede begynt med trening og kostholds endring og gleder meg til å se ordentlig resultater. Det er ikke slankingen jeg egentlig trenger hjelp med, men det er å holde vekten etter man har gått ned, for det er det som er det vanskeligste, så dette kurset er starten på en livsstilsendring som skal vare livet ut.

Har slitt med overvekt siden jeg var liten og har slitt med slanking siden da også, gått ned masse for så å gå opp igjen hele tiden og det er ikke sunt. Det er ikke bare for forfengligheten jeg vil gå ned, men også for helsens skyld, er frisk nå men når jeg blir eldre er det lettere å bli syk når man er overvektig og vanskeligere å gå ned :P Var oppe i 118 kg på det tyngste, er nå på 113-114 kg og målet er å gå ned 30 kg til slutten av det kurset... Så da skal jeg legge ut før og etter bilder også, det er alltid moro og det gir ekstra motivasjon når det gjelder å holde seg nede :D

GLEDER MEG :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar