onsdag 14. november 2012

- 8.5 KG :D

Har da gått på dette Dieti kurset i to uker og har gått ned 8.5 kg. Det var veldig bra sa han som er leder for kurset spesielt for ei jente. Så jeg er stor fornøyd, ikke så langt unna målet på -10 kg til jul så det er bra :D

De to ukene nå var tunge, den første uka spiste jeg bare den pose maten, men ble så kvalm for alt var så søtt at jeg kastet opp en dag etter at jeg hadde spist det. Derfor i uke 2 så begynte jeg å spise litt vanlig lavkarbo mat sånn som egg, kjøtt og salat/grønnsaker. Det var mye bedre :D Kunne gått ned mer hadde jeg ikke byttet til sånn mat, men jeg måtte bare ell så hadde jeg bare kastet opp hver gang jeg spiser og det er ikke bra.

De 3 neste ukene nå skal vi leve på grønnsaker og fisk + flere av de dieti posene, fant noen greier som faktisk smakte godt :D Så dette blir bra, kanskje jeg klarer -12 kg til JUL :D Wish me luck

P.S trener masse også :D flink je

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar