torsdag 15. november 2012

Endelig :D

Endelig kan jeg spise ordentlig fooood :D bare 2 ganger om dagen ellers så må det være sånne dieti poser/barer. Det smaker utrolig godt etter at man har levd på sånn dritt i 2 uker og jeg nyter veldig å lage mat :D

I går spiste jeg svinekjøtt og salat til middag, det var digg :)


Og i dag spiste jeg ovnsbakt laks og brokkoli som var kjempe digg :D


Det var kjempe enkelt å lage, skulle helst vært fersk fisk, men frossen funka fint det og. Var fersk brokkoli da siden frossen varianten blir så blaut og smaker rart syns jeg da.

Fisk skal jeg spise mye av fremover sa de på kurset, fisk og grønnsaker som inneholder mindre enn 3 g karbohydrater pr 100 g. Så grønne grønnsaker er det beste slik som brokkoli, det er også den beste så det passer bra :D

Sunn mat trenger ikke å være vondt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar