fredag 14. desember 2012

Snart Juleferie :D

Baah hadde noen veldig stressende uker på skolen, er så mye å gjøre og har så mange eksamener. Har igjen bare en nå så er det juleferie, gleder meg til å feire med så mange i år :D Må bare være flink til å ikke overspise på all den gode julematen og slikt.

Kurset slutter denne uken også, har ikke vært så flink som jeg kunne ha vært, bad timing med skolen. Derfor har jeg bestemt meg for å være med en runde til på ny året, for da er det mindre fag og mindre skole selv om jeg skal skrive Bacheloroppgave.
Selv om jeg ikke har vært så flink så har jeg gått ned 9,5 kg da så veldig fornøyd med det, ikke lagt på meg igjen ell, selv om det har vært perioder med ikke noe trening og litt godteri :S holder meg i det minste unna den verste maten og prøver å spise mye mer grønt + fisk, lært meg å like laks så det er jo en positiv ting :D

Har som mål å gå ned 25 kg til bursdagen min 1. juni så da er det bare å stå på :D btw den nye buksa mi passer endelig yay

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar