torsdag 3. januar 2013

Nytt år, nye muligheter :D

Vi overlevde nok en dommedag :D Og nå er det endelig 2013 og det er mye som skal skje dette året. Dette året blir jeg ferdig med Bachelor graden og skal kanskje begynne på en mastergrad til høsten igjen. Noe jeg både gleder og gruer meg til :D

Jeg skal også fortsette å trene og spise sunt slik at jeg når målet mitt, ble litt mye kos og latskap i jula så må gå ned enda mer til sommern, la på meg 2 kg i jula men men er bare jul en gang i året :D

I 2013 blir det også litt reising, første turen er en gratis tur med danskebåten sammen med Malene, håper det blir like moro som sist :D andre turen blir til Tyrkia med mor og noen andre folk, det blir moro for har aldri reist så langt før og aldri vært i et så varmt land før så det blir spennende :D

Jeg tror 2013 blir et bra år, gleder meg...

Har også noen nyttårsforsett som jeg håper jeg kan holde:

1: Trene minst 3 ganger i uka
2: Se mer film og lese flere bøker
3: Begynne å skrive på boka mi igjen
4: Spise sunnere mat
5: Gå ned 25 kg til bursdagen min
6: Reise mer
7: Prøve å skaffe meg jobb


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar