fredag 8. februar 2013

Treningsprogram og ny diett.

Siden sist har jeg byttet treningssenter, fra spenst i Lillehammer til føniks i Brumunddal. Følte det var riktig, siden kurset var slutt og jeg har ikke så mye skole denne våren. Merker at jeg får trent mye oftere nå, når det ikke er så langt å dra for å trene. Sparer litt penger også, siden føniks er billigere enn spenst, med studentrabatt da.

Trener 4 dager i uka nå og har et fast treningsprogram jeg trener 2 dager i uka.

Treningsprogrammet: Tredemølle: 12 min som oppvarming
Shoulder Press: 5 kg 3x10
Leg Press: 70 kg 3x10
Vertical Traction: 30 kg 3x10
Chest Press: 20 kg 3x10
Upperback: 13 kg 3x10
Lower Back: 20 kg 3x10
Abdominal Crunch: 25 kg 3x10
Adductor: 30 kg 3x10
Abductor: 30 kg 3x10
Elipse maskin: 20 min med intervaller.

Trener dette programmet 2 ganger i uka, de 2 andre trener jeg bare kondisjons trening. Har tenkt til å endre litt på det, men må bare få litt mer selvtillit til å gjøre andre ting enn bare denne typen styrke trening. Er så mange folk der så hehe.

Når det gjelder kostholdet så har jeg sett på noen dokumentarer i det siste som har vært til inspirasjon i det siste, til å endre kostholdet. SÅ de neste fjorten dagene skal jeg gå på en diett bestående av bare juice jeg lager selv av frukt og grønt. FOr deretter til å gå over til et kosthold bestående for det meste av frukt og grønt og nesten ingen dyre produkter.

Denne dietten renser ikke bare kroppen fra alt dritten man putter i seg daglig. Men det hjelper deg med å gå ned og å få en bedre helse. Gleder meg til å begynne, dette er en mye sunnere måte å slanke seg på enn å bruke kostholderstartere som Noka og Dieti (don't get me wrong, det funka gikk ned 9,5 kg men det var ikke noe særlig godt og var bare kvalm hele tiden) som jeg gikk på. Wish me luck.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar