søndag 10. mars 2013

"Nothing tastes as good as skinny feels"



På tide å kanskje blogge litt igjen, trenger litt motivasjon. Kommer over dette quotet fra Kate Moss: "Nothing tastes as good as skinny feels", og det første jeg tenkte da var, da har ikke hu Kate Moss smakt Brownies is :P Men er det virkelig sånn? Føles det virkelig så bra å være tynn? Jeg tenker hele tiden at alt kommer til å bli SÅ mye bedre bare jeg hadde vært tynn... for da hadde jeg fått mer selvtillit, jeg hadde turt mer, møtt flere folk og fått flere venner. Men er det virkelig sånn, er tynne folk lykkeligere og er det galt av meg å tenke at hvis jeg var tynn så hadde jeg hatt det så mye bedre.

Jeg vet at det er så mange som sliter med selvbilde uansett kroppsform og det er mange som sliter med spiseforstyrrelser, men igjen så sitter jeg igjen med den følelsen av at hvis jeg når mine mål så bli jeg et bedre og lykkeligere menneske. For da kan jeg kle meg i det jeg vil og jeg vil føle meg bra og det blir ikke så tungt å bevege seg og jeg vil se bedre ut. Det er ihvertfall det jeg tror, men det kan jo hende det ikke kommer til å bli sånn. Får bare håpe på det beste.

Men det er vanskelig, jeg er flink til å trene 4 ganger i uka noe som er ganske bra iforhold til før. Men jeg sliter fortsatt med kostholdet og det er vanskelig å gi opp de tingene som har "vært det for meg" siden jeg var liten. Det var det som var trøsten da jeg ble mobba og det var det som var trøsten da alt annet bare var dritt. Jeg må bare skjerpe meg og trøste meg med andre ting enn mat og Brownies is :P For det er ikke bra og det er ikke sunt, selv om jeg er flink i perioder og har gått ned osv så sprekker jeg også begynner jeg å spise det jeg ikke skal og legger på meg igjen..... jojo slanking er ikke bra, derfor må jeg love meg selv her at jeg skal slutte med alt det som ikke er bra for meg og fortsette med treningen slik jeg gjør så skal jeg klare målet mitt til Mai....for da skal jeg til Tyrkia og jeg vil ikke se ut som en hval på stranda ell da hehe

Men sett bort fra sprekker i kostholdet så har jeg gjort det bra når det gjelder trening, jeg trener ca 4 ganger i uka, både styrke og kondisjon og jeg har økt vekter på alle øvelsene mine så jeg ser at det er framgang. Det er mye egen trening, men jeg er også med på en gruppe time som er hver Onsdag som heter BodyCombat, det er en kondisjons time inspirert av kampsport der vi bokser og sparker mye ut i lufta og det er veldig morsomt :D hu trener dama sier også at den timen tilsvarer 1700 situps så det er bra trening både for magen og resten av kroppen :D Så håper jeg blir sprek og sterk til neste år :D målet er fortsatt å veie 75 kg om 2 år ca og det skal jeg klare :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar